Vespa GTS 125 Super Tech RST Grigio Ottimista Matt#G22

GTS 125 ST RST E5

GTS je loutka a silný tažný kůň flotily Vespa. Každý, kdo dnes myslí na Vespu, má obvykle na mysli GTS. Není divu, vždyť GTS je už léta nejoblíbenější motorizovaná dvoukolka v německy mluvících zemích. Pohled na prodejní čísla ukazuje, že GTS 300 ráda v pravidelných intervalech překonává konkurenci. A jak již lze předvídat, nezmění se to ani s novou generací GTS, která byla představena na začátku října 2022.

Cena:
164 900
,- Kč

Toto postavení nepochází odnikud. Za prvé, a na tom se všichni shodnou, je Vespa GTS naprosto spolehlivé, kvalitní vozidlo, které téměř neztrácí na hodnotě a ve svém segmentu téměř nemá konkurenci. Výkonná GTS, a to platí i pro 125, je víc než jen městská koloběžka na krátké městské výlety. Zadruhé, kultovní faktor, který si Vespa za 75 let poctivě vydělala, není radno přehlížet. Každý, kdo si vybere Vespu GTS, chce víc než jen praktické vozidlo, aby se dostal z bodu A do bodu B. Kousek „dolce vita“, radost ze stylu a elegantního designu, mladistvý a mladý v srdci statusový symbol, individualita a svoboda – to vše ztělesňuje Vespa pro svého řidiče.

GTS je standardně k dispozici v pěti různých verzích. Konvenční GTS, GTS Super, GTS Super Sport, GTS Super Tech a GTS Touring. Pod kapotou všech nových modelů od roku 2021 se o ten správný pohon stará moderní motor splňující aktuální emisní normu Euro 5 buď se 125, nebo 300 kubickými centimetry. Rozdíly najdeme v optice a technickém a funkčním vybavení.

Které GTS si nakonec vyberete, je vedlejší. Protože rozhodnutí je určitě správné.

Typ motoru:
Jednoválcový 4taktní Piaggio i-get se systémem „Start & Stop“.
Maximální výkon:
10.3 kW
Maximální točivý moment:
6750
Zdvihový objem:
124
Karburátor:
elektronické vstřikování
Systém zapalování:
CDI
Systém startování:
Elektronický
Převodovka:
Plynule měnitelná variomatická převodovka
Koncový převod:
Variator
Rám:
Samonosné ocelové tělo s výztuhami
Systém předního odpružení:
Jedno rameno s vinutými pružinami a hydraulickým tlumičem
Systém zadního odpružení:
2 hydraulické tlumiče se 4-stupňově nastavitelným předpětím
Přední brzda:
Nerezový kotouč ø 220 mm
Zadní brzda:
Nerezový kotouč ø 220 mm
Přední pneumatika:
Bezdušové 120/70 - 12"
Zadní pneumatika:
Bezdušové 130/70 - 12"
Celková délka:
1980
Celková šířka:
765
Výška sedla:
790
Rozvor kol:
1385
Rozvor kol:
1385
Kapacita palivové nádrže:
7l
  • VESPA GTS 125 ABS, investom moto Zlín, skútr 125
  • VESPA GTS 125 ABS, investom moto Zlín, skútr 125